KOME JE PETAK BIO CRNJI? U Srpskoj nezadovoljni potrošači: Nisu prošli markentiški trikovi

Alo Redakcija

10:11

Republika Srpska 0

"CENE padaju", "popusti", "crni petak donosi najniže cene", samo su neke od poruka kojima su desetak dana bombardovani građani Srpske.

KOME JE PETAK BIO CRNJI? U Srpskoj nezadovoljni potrošači: Nisu prošli markentiški trikovi
Face:Youtubeprintscreen/BN TV

Cilj trgovačkog marketinga bio je da proteklog vikenda, povodom „crnog petka“, građani isprazne novčanike u radnjama. Ali, nažalost, to se nije desilo i na terenu je bila sasvim druga slika.

Građani širom Srpske ostali su razočarani popustima koje su ponudili trgovci.

Popusti su se kretali najčešće od 10 do 20 odsto i nisu bili na svim artiklima.

Primetno je da su trgovci samo neke od izloženih proizvoda snizili za 50 odsto. Tako je roba koja se prodavala po 100 maraka prošlog vikenda koštala za 80 ili 90 KM i građani su mogli da uštede, kako kažu, neprihvatljivih desetak maraka!

Banjalučanka Gorica S. kaže za „Novosti“ da „crni petak“ u trgovinama u Banjaluci, za razliku od situacije na Zapadu, ne vidi kao šansu za povoljniju kupovinu, već više kao reklamni mamac.

– I ovog „crnog petka“, kao i nekoliko godina ranije, bilo je vidljivo da se kod nas radi samo o prividnim sniženjima, od maksimalno 20 do 30 odsto, nikako o pravim rasprodajama. Međutim, bilo je očigledno da su građani i kupoholičari i ove godine naseli na isti trik, jer su u Banjaluci bile neviđene gužve – kaže Banjalučanka.

Iz Udruženja potrošača poručuju da su građani prevareni, jer trgovci uvode popuste kao da se radi o sezonskom sniženju na pojedine proivode.

– Dok na Zapadu „crni petak“ znači totalnu rasprodaja robe i to sa popustima od 70 odsto i više, kod nas to znači akcijska prodaja robe uz minimalno umanjenje cene – kažu u Udruženju potrošača.

Zoran Pavlović, ekonomista kaže da su pogrešna očekivanja naših kupaca jer ona su bazirana na informacijama kako se formiraju cene za ovaj praznik u inostranstvu.

– Mi ne možemo da pariramo Zapadu sa popustima jer naši trgovci nisu među prvim kupcima robe koju prodaju i zato nemaju veliki prostor za veće popuste – pojašnjava Pavlović.

ZORAN Pavlović ističe da su najveće razočaranje očekivanim popustima doživele dame, jer nije bilo sniženja na odeći i obući koje su očekivale.

Region.RS/Novosti.RS

Autor: Alo Redakcija

Komentari(0)

Loading